Wij maken onze klanten altijd blij en meestal ook super snel. Wij verzenden & bezorgen door heel Nederland en België. Alle bestellingen worden kosteloos geleverd. 

Eigen bezorgingdienst:

Voor grote apparaten wordt er gebruik gemaakt van onze eigen bezorgingdienst. Heeft u gekozen voor alleen bezorgen? Wij bezorgen alleen tot de drempel. Heeft u gekozen voor bezorgen + installatie? De bezorger & monteur zullen uw apparaat op de gewenste plek plaatsen, aansluiten & installeren. 

U ontvangt een tracking via de mail met een aangegeven tijdstip voor de levering. Een tijdstip is altijd een schatting. De bezorger belt u half uur voor aankomst. Zorg dat u aanwezig bent.

 

Postnl In Home Extra

Kleine artikelen worden aangeboden aan Postnl in home extra. Alle zendingen zijn verzekerd tot het aankoopwaarde tegen schade of verlies. Een handtekening van de ontvanger is daarom vereist. 

Wanneer wij uw bestelling verzenden, krijgt u automatisch een email met een tracking link. Wij de tracking kunt u uw bestelling volgen en zien op welke tijdstip de levering plaats zal vinden. 

Bent u niet op uw adres aanwezig? De vervoerder zal uw pakket naar een afhaal locatie brengen bij u in de buurt. U dient het pakket binnen 7 dagen bij de afhaal locatie op te halen. Doet u dat niet, de vervoerder zal uw zending naar ons retourneren. De kosten die gemaakt moeten worden om het pakket opnieuw op te sturen zullen voor de klant in rekening gebracht worden. 

Door omstandigheden kunnen er helaas vertraging ontstaan wat wij als webwinkel niet altijd kunnen voorkomen. Wij doen altijd alles eraan om uw zo snel mogelijk blij te maken met uw nieuw apparaat. Wij dragen de zendingen altijd tijdig over voor de levering, wij gaan dan ook vanuit dat uw zending tijdig geleverd wordt. Is uw zending langer dan 2 dagen vertraagd? graag ons laten weten zodat wij dat voor u kunnen uitzoeken en zodat wij het probleem kunnen verhelpen. 

Beschadigd artikel ontvangen? 

Wanneer u ziet dat een artikel beschgadigd is tijdens de levering, dient u de levering direct te weigeren. De vervoerder zal het pakket naar ons retourneren en wij zullen uw bestelling vervangen voor een nieuwe. 

Heeft u het artikel al aangenomen en uitgepakt?

Wanneer u een artikel ontvangt en tijdens uitpakken blijkt dat er schade is dient u de schade binnen 5 dagen te melden, doet u dat niet, kunnen wij helaas geen claim meer indienen en u verliest uw recht op een omruiling. Graag ontvangen wij ook in dit geval foto’s van de schade van meerderde hoeken en foto’s van de verpakking. Wij zullen dan een case openen en de schade onderzoeken.  

 

 

BEZORGSCHEMA “Onder voorbehoud van vertragingen” 


Maandag vóór 23:59 besteld, dinsdag in huis
Dinsdag vóór 23:59 besteld, woensdag in huis
Woensdag vóór 23:59 besteld, donderdag in huis
Donderdag vóór 23:59 besteld, vrijdag in huis
Vrijdag vóór 23:59 besteld, zaterdag in huis
Zaterdag vóór 23:59 besteld, maandag in huis
Zondag vóór 23:59 u besteld, dinsdag in huis

Wij zijn bereikbaar via Klantenservice 11:00-17:00 :   +31 85 – 06 04 510