Wij maken onze klanten altijd blij en meestal ook super snel. Wij verzenden & Bezorgen door heel Nederland en België.  Altijd gratis verzending.  

Eigen bezorgingdienst:

Voor grote apparaten wordt er gebruik gemaakt van onze eigen bezorgingdienst. Heeft u gekozen voor alleen bezorgen? Wij bezorgen alleen tot de drempel. Heeft u gekozen voor bezorgen + installatie? De bezorger & monteur zullen uw apparaat op de gewenste plek plaatsen, aansluiten & installeren. 

U ontvangt een tracking via de mail met een aangegeven tijdstip voor de levering. Een tijdstip is altijd een schatting. De bezorger belt u half uur voor aankomst. Zorg dat u aanwezig bent.

 

Postnl & DHL

Kleine artikelen worden aangeboden aan Postnl of DHL. Alle zendingen zijn verzekerd. Een handtekening is daarom vereist. 

Wanneer wij uw bestelling verzenden, krijgt u automatisch een email met een tracking link. Wij de tracking kunt u uw bestelling volgen en zien op welke tijdstip de levering plaats zal vinden. 

Bent u niet op uw adres aanwezig? De vervoerder zal uw pakket naar een afhaal locatie brengen bij u in de buurt. U dient het pakket binnen 7 dagen bij de afhaal locatie op te halen. Doet u dat niet, de vervoerder zal uw zending naar ons retourneren. De kosten die gemaakt moeten worden om het pakket opnieuw op te sturen zullen voor de klant in rekening gebracht worden. 

 

Door omstandigheden kunnen we helaas vertraging ontstaan. Wij doen altijd alles eraan om uw zo snel mogelijk blij te maken met uw nieuw apparaat. Soms gaat dat zoals gepland en soms duurt het 1-2 dagen langer. Mocht dat het geval zijn, hopen wij voor uw begrip. 

 

Beschadigd artikel ontvangen? 

Wanneer u ziet dat een artikel beschgadigd is tijdens de levering, dient u de levering direct te weigeren. De vervoerder zal het pakket naar ons retourneren en wij zullen uw bestelling vervangen voor een nieuwe. 

Heeft u het artikel al aangenomen en uitgepakt?

Wanneer u een artikel ontvangt en tijdens uitpakken blijkt dat er schade is dient u de schade binnen 5 dagen te melden, doet u dat niet, kunnen wij helaas geen claim meer indienen en u verliest uw recht op een omruiling. Graag ontvangen wij ook in dit geval foto’s van de schade van meerderde hoeken en foto’s van de verpakking. Wij zullen dan een case openen en de schade onderzoeken.  

 

 

BEZORGSCHEMA
Maandag vóór 16u besteld, dinsdag in huis
Dinsdag vóór 16u besteld, woensdag in huis
Woensdag vóór 16u besteld, donderdag in huis
Donderdag vóór 16u besteld, vrijdag in huis
Vrijdag vóór 16u besteld, maandag in huis
Zaterdag vóór 16u besteld, dinsdag in huis
Zondag vóór 16u besteld, dinsdag in huis

Wij zijn bereikbaar via 0118-231 086  (maandag t/m vrijdag: 09:30-17:00)