Bezorgen
Kort gezegd: Jazeker! Standaard bezorgen we je bestelling helemaal gratis tot bij jou, ongeacht het bedrag of de omvang van je bestelling.
Daarnaast bieden we, afhankelijk van wat je precies bestelt, wel nog enkele extra bezorgopties/services aan. Deze opties kan je terugvinden wanneer je jouw bestelling plaatst. Zo kan je bij specifieke artikelen bijvoorbeeld kiezen voor bezorging + Installatiemogelijkheden.
Je kan de bezorgtermijn van elk artikel steeds terugvinden op de artikelpagina. Zodra je jouw bestelling hebt geplaatst, doen we er dan ook alles aan om jouw pakketje tijdig bij jou te bezorgen. Bestel je meerdere artikelen met verschillende bezorgtermijnen, is het mogelijk dat je meer dan één verzendbevestiging ontvangt. Zo kan je de bezorging van de afzonderlijke artikelen makkelijk opvolgen.
Zodra jouw zending is aangemeld bij onze bezorger, ontvang je van ons of de bezorgdienst een Track & Tracé, waarmee je de bezorging van jouw pakketje kan volgen. Heb je toch binnen 48 uur geen Track & Tracé ontvangen, dan kunt u ons een email sturen naar info@mrspeazy.nl
Zendingen worden alle werkdagen in de week bezorgd, maar ook op zaterdag zijn we hard aan ‘t werk om jouw bestelling tot bij jou te krijgen. Hou er wel rekening mee dat op zon- & feestdagen in de meeste gevallen géén zendingen bezorgd worden – in dat geval schuift de bezorgtermijn een dagje op
Over het algemeen bezorgen we jouw artikelen zo snel mogelijk – u kunt zelf anders ook aangeven op welke datum u uw bestelling wilt ontvangen, dat kan tijdens het plaatsen van de bestelling of via de Track & Trace die je van onze bezorgdienst hebt ontvangen.
Ben je niet thuis wanneer de bezorger langskomt, laat het ons dan direct (1 dag voor de levering) weten zodat wij een andere datum kunnen kiezen. Als u de eerste levering niet thuis bent, dient u 2de leveringskoten aan de vervoer te voldoen voor een 2de levering, dat geldt enkel voor grotere bestelling zoals tv’s vanaf 55 inch.
Zendingen via PostNL worden bij een afhaalpunt geleverd als u niet thuis bent en u hoeft daarom geen 2de leveringskosten te betalen. Controleer even of je een briefje hebt ontvangen of raadpleeg de Track & Tracé pagina die je eerder hebt ontvangen via e-mail, daarin staan steeds de volgende stappen.
Bestel je een groot huishoudtoestel, dan voorzien we steeds de mogelijkheid om jouw oude apparaat mee te nemen voor recyclage. In dat geval vragen we je wel om rekening te houden met enkele aandachtspuntjes:
• Het apparaat is reeds ontkoppeld van aan- & afvoer.
• Het apparaat is uitgebouwd & staat vrij van andere apparaten.
• Controleer dat er geen water in het apparaat meer aanwezig is.
• Controleer dat het apparaat leeg & ontdooid is.
• Zorg er dan voor dat het oude apparaat klaar staat aan de inkom/drempel voor ophaling.
Mocht de koerier je oude toestel per uitzondering toch niet kunnen meenemen, wegens bijvoorbeeld een te kleine laadruimte of plaatsgebrek in het voertuig, dan kan je ons steeds contacteren & komen plannen we een nieuwe ophaalafspraak in.
Omdat we artikelen in alle maten & soorten aanbieden maken we gebruik van verschillende bezorgdiensten. Voornamelijk werken we met eigen transport, Logique, Dynalogic en Postnl Extra InHome Wil je weten welke bezorgpartner met jouw pakketje langskomt? Raadpleeg dan de verzendbevestiging die je per e-mail ontvangt.
-
-
In de meeste gevallen kan je er ook voor kiezen om jouw bestelling op te halen in Vlissingen. Echter is dit wel afhankelijk van bestelling tot bestelling, want niet elk artikel is immers geschikt voor afhaling. Om te kijken of je jouw bestelling kan ophalen in onze winkel, kan je het artikel toevoegen in je winkelmandje & voor de optie “afhalen in de winkel” kiezen.
-
We doen er natuurlijk alles aan om je pakketje steeds veilig & wel tot bij jou te krijgen.
Soms loopt het helaas toch nog eens mis – in dat geval doen we er alles aan om dit voor jou op te lossen!
Merk je schade op bij de bezorging van je pakketje, gelieve dan eerst en vooral de zending te weigeren.
Heb je deze toch aanvaard? Dan vragen we je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.
1. Neem enkele duidelijke foto’s van het beschadigde artikel.
Om jouw aanvraag vlot te laten verlopen, vragen je om een enkele foto’s te nemen van het artikel & te uploaden via het contactformulier. We weten dat dit natuurlijk een beetje tijd vergt, maar zo kunnen we meteen aan de slag om jou van een oplossing te voorzien. Belangrijk is dat we minimum volgende foto’s ontvangen alvorens we je aanvraag kunnen behandelen:
-
Één of meerdere foto’s van de verpakking, waar de schade duidelijk zichtbaar is
-
Één of meerdere foto’s van het beschadigde toestel, waar de schade duidelijk zichtbaar is
-
Een foto van het transportlabel, duidelijk & leesbaar – Deze sticker bevat onder andere jouw naam & adres alsook een barcode.
2. Meld de schade via ons contactformulier.
Voor het melden van transportschade, kan je het beste gebruik maken van ons contactformulier. Handig om bij de hand te hebben is je factuur of bestelbevestiging, want daarin staat alle nodige informatie zoals je bestelreferentie. Ook kan je via dit formulier meteen de nodige foto’s uploaden & geven we je de mogelijkheid om extra toelichting te geven.
3. Wij zorgen voor de gepaste oplossing.
We behandelen elke melding van transportschade individueel, en zoeken steeds een snelle & gepaste oplossing. Zodra we je aanvraag verwerken, nemen we contact met je op. Heb je in de tussentijd toch nog vragen? Dan kan je steeds contact opnemen met onze klantenservice.