Is jouw apparaat beschgadigd geraakt en dient gerepareerd te worden? Betaal niet onnodig voor je reparatie!

iedereen heeft soms een pech en kan wat breken. Heb je je telefoon, iPad of laptop laten vallen? of onbedoeld een glas water overheen gegooid? In de meeste gevallen kunt u de reparatie door je verzekeraar claimen en laten vergoeden. 

 

Woning/Inboedelverzekering

Is jouw Televisie, smartphone, tablet of Macbook of andere soort elektronica in huis gevallen, ergens tegenaan gestoten of in aanraking gekomen met een vloeistof zoals o.a. water, wijn of frisdrank? Maak dan gebruik van je inboedelverzekering. De inboedelverzekering zal de kosten van de reparatie grotendeels of zelfs volledig vergoeden.

All Risk verzekering

Een All Risk Verzekering (inboedel) is de uitgebreide variant van een basis inboedelverzekering met nog meer zekerheid. Bij een All Risk Verzekering ben je ook verzekerd op het moment dat een gezinslid, vriend of vriendin of zelfs je huisdier in huis schade veroorzaakt aan je device in de vorm van val-, stoot- of waterschade.

Reisverzekering

Was jouw waterdichte case voor filmen in de zee tijdens je vakantie toch niet zo waterdicht als je dacht? Heb je je smartphone laten vallen tijdens het fotograferen gedurende je stedentrip? Is je Laptop of Macbook beschadigd tijdens het rennen naar de juiste gate op het vliegveld? Val-, stoot- en waterschade aan je device tijdens je reis / vakantie kunnen gemeld worden bij je (doorlopende)reisverzekeraar.

Aansprakelijkheidsverzekering

Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zo kan zonder dat jullie het doorhebben jouw hond tijdens het kletsen ervandoor zijn gegaan met de smartphone van je vriend of vriendin voor een heerlijk kauw momentje. Of misschien stoot je tijdens de lunch per ongeluk een glas drinken over de smartphone van je collega. Heb jij of jouw huisdier schade veroorzaakt aan de device van een ander? Dan is een aansprakelijkheidsverzekering de juiste keuze.

Kom je niet uit? Neem contact met ons op en wij zullen het proces aan je uitleggen. 

Hoe doe ik de aanvraag?

  • Neem contact op met de verzekeraar en vraag of het mogelijk is. 
  • Neem contact met ons op via dit formulier of vul het formulier hieronder 
  • Wij zullen uw aanvraag bekijken en contact met u opnamen
  • In de meeste gevallen dien je het apparaat bij ons eerst langs te brengen voordat wij een schaderapport of prijsopgave kunnen uitgeven. Het apparaat zal eerst onderzocht worden en dan pas kunnen wij een rapport voor de verzekering samenstellen. 
  • Nadat wij het apparaat hebben onderzocht ontvang je via de mail een schaderapport of een prijsopgave die je vervolgens aan je verzekeraar kan laten zien. 
  • De verzekeraar zal naar de case kijken en beslissen of de schade onder de verzekeringspolis valt of niet. 

 

 

Vul hier het merk/model van uw apparaat
Wat wilt u precies laten repareren? Weet u het niet? Vul duidelijk in wat voor u probleem het apparaat vertoont.