Is uw apparaat beschadigd geraakt en dient gerepareerd te worden? Betaal niet onnodig voor je reparatie!
Iedereen heeft soms een pech en kan wat breken. Heeft u uw telefoon, iPad of laptop laten vallen? Of onbedoeld een glas water er overheen gegooid? In de meeste gevallen kunt u de reparatie door uw verzekeraar claimen en laten vergoeden.
Woning/Inboedelverzekering.
Is uw Televisie, smartphone, tablet of Macbook of andere soort elektronica in huis gevallen, ergens tegenaan gestoten of in aanraking gekomen met een vloeistof zoals o.a. water, wijn of frisdrank? Maak dan gebruik van uw inboedelverzekering. De inboedelverzekering zal de kosten van de reparatie grotendeels of zelfs volledig vergoeden.
All Risk verzekering.
Een All Risk Verzekering (inboedel) is de uitgebreide variant van een basis inboedelverzekering met nog meer zekerheid. Bij een All Risk Verzekering bent u ook verzekerd op het moment dat een gezinslid, vriend of vriendin of zelfs uw huisdier in huis schade veroorzaakt aan uw device in de vorm van val-, stoot- of waterschade.
Reisverzekering.
Was uw waterdichte case voor filmen in de zee tijdens uw vakantie toch niet zo waterdicht als u dacht? Heeft u uw smartphone laten vallen tijdens het fotograferen gedurende uw stedentrip? Is uw laptop of Macbook beschadigd tijdens het rennen naar de juiste gate op het vliegveld? Val-, stoot- en waterschade aan uw device tijdens uw reis / vakantie kunnen gemeld worden bij uw(doorlopende)reisverzekeraar.
Aansprakelijkheidsverzekering.
Een ongeluk zit in een klein hoekje. Zo kan zonder dat jullie het doorhebben uw hond tijdens het kletsen ervandoor zijn gegaan met de smartphone van uw vriend of vriendin voor een heerlijk kauw momentje. Of misschien stoot u tijdens de lunch per ongeluk een glas drinken over de smartphone van uw collega. Heeft u of uw huisdier schade veroorzaakt aan de device van een ander? Dan is een aansprakelijkheidsverzekering de juiste keuze.
Komt u er niet uit? Neem contact met ons op en we zullen het proces aan je uitleggen.
Hoe doe ik de aanvraag?
- Neem contact op met de verzekeraar en vraag of het mogelijk is.
- Neem contact met ons op via dit formulier of vul het formulier hieronder
- We zullen uw aanvraag bekijken en contact met u opnamen
- In de meeste gevallen dient u het apparaat bij ons eerst langs te brengen voordat we een schaderapport of prijsopgave kunnen uitgeven. Het apparaat zal eerst onderzocht worden en dan pas kunnen we een rapport voor de verzekering samenstellen.
- Nadat we het apparaat hebben onderzocht ontvangt u via de mail een schaderapport of een prijsopgave die u vervolgens aan uwverzekeraar kan laten zien.
- De verzekeraar zal naar de case kijken en beslissen of de schade onder de verzekeringspolis valt of niet.