Aankoop

Wat te doen bij een defect?

Het is nooit leuk als het door u gekochte product defect gaat. Op alle nieuwe producten die wij op de webshop bieden wij standaard twee jaar garantie. Op alle overige producten van refurbished of Pre-Owned is de garantietermijn van de 1 jaar van toepassing. Tijdens deze garantie periode garanderen wij dat u een goedwerkend product heeft en houdt.

Mocht het voorkomen dat het door uw gekochte product binnen de garantieperiode defect gaat dan lossen we dat voor u op. U kunt het defecte artikel langsbrengen in onze winkel in Vlissingen. Wij zullen uw apparatuur in de winkel innemen en deze naar de desbetreffende leverancier sturen. Indien u in het bezit bent van een 5 jaar garantie certificaat en u wilt dit claimen dient u dit altijd vooraf kenbaar te maken. 

In veel gevallen kunt u met het product direct bij de fabrikant terecht. Een Samsung of LG TV kunt u bijvoorbeeld direct bij Samsung of LG aanmelden. Dat gaat meestal sneller en bij grote producten is de garantie aan huis.

Garantie op reparatie in de winkel. 

Heeft u een reparatie bij ons laten uitvoeren van bijvoorbeeld een Laptop, Telefoon of een iPad? Op de reparaties bieden wij 2 garantietermijnen:
Reparatie met originele onderdelen OEM; Wij gebruiken altijd originele onderdelen en op de uitgevoerde reparatie bieden wij 1 jaar garantie. Wanneer de klant kiest om de reparatie met kopie onderdelen uit te voeren, geldt er een garantietermijn van 6 maanden.    

Wilt u het defecte artikel opsturen? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw reparatie zo soepel mogelijk afhandelen.

Stappenplan

  • Vul het reparatiefomulier
  • Vul het reparatieformulier volledig in en vermeld duidelijk de klacht omschrijving
  • Voeg een kopie-factuur/aankoopbon en indien bijgeleverd de originele garantiebewijs toe
  • Uitsluitend het artikel opsturen gerelateerd aan de klacht/het defect (Geen accessoires als afstandsbediening, simkaarten, , geheugenkaartjes e.d. – Bij printers wel de cartridges laten zitten)
  • Verpak het artikel goed en stuur deze aangetekend op naar:
    Mr. Speazy
    T.a.v. Reparaties
    President Rooseveltlaan 768
    4382NBVlissingen 
  • Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail

Of maak per mail een afspraak met een medewerker in de winkel in Vlissingen om het artikel in te leveren. Vanuit de winkel verzenden we het artikel naar ons reparatieteam op het hoofdkantoor en dit team zorgt ervoor dat je product naar de desbetreffende leverancier wordt gestuurd. 

Na ontvangst van de zending door het reparatieteam, sturen wij een ontvangstbevestiging via e-mail. De reparatietermijn duurt vanaf dat moment 2-6 weken.