Alle informatie over garantie 

Heeft u een product bij ons besteld of wilt u een product aanschaffen? Dan wilt u natuurlijk zeker weten dat de garantie achteraf ook in orde is. 

U als consument heeft een wettelijk recht op een garantie termijn van 2 jaar. We bieden u een minimale garantie van 2 jaar op al onze producten zoals Televisies. 

Bij wie kan ik terecht voor een garantie? 

Wij als winkel en webwinkel bieden u als extra service een rechtstreeks garantie via ons omdat we niet alleen het product aan u willen verkopen maar ook graag willen onderhouden en de beste ervaring aan u als klant bij Mr. Speazy te bieden. Een garantie via de fabrikant is ook van toepassing. De afhandeling van de garantie via de fabrikant loopt uit ervaring niet altijd goed omdat de fabrikanten de herstellingen niet zelf uitvoeren maar dat wordt geregeld door reparatiebedrijven en daardoor loopt u als consument het risico op lange wachttijden of op slechte herstellingen wat zeer frustrerend kan zijn. Hoewel andere webwinkels kiezen voor het makkelijke weg en verwijzen hun klanten direct naar de fabrikanten, hebben we gekozen om dat anders te doen. We bieden vanuit Mr. Speazy een speciale service binnen de garantietermijn.

Wat houdt deze service in? 

Als u een probleem ervaart met het product die u bij ons hebt besteld, kijken we direct met u naar een passende oplossing, valt het product onder de garantie en gaat het om een defect wat onder de garantie valt? Dan zullen we direct een nieuw exemplaar leveren en de oude ophalen. Dan zullen we in de meeste gevallen binnen 1-3 werkdagen voor u regelen zodat u niet langer op uw product hoeft te wachten. Hebben we hetzelfde model niet op voorraad? Dan zullen we de herstelling zelf uitvoeren via onze gespecialiseerde herstellingsdienst, daarmee garanderen we u de beste herstelling zodat u weer snel van het product kunt genieten. We zullen het product afhalen en terugbrengen zonder kosten in rekening te brengen. De herstelling is dan ook kosteloos. 

 

Omruilgarantie de eerste 30 dagen

De eerste 14 dagen kunnen wij indien gewenst de tv kosteloos omruilen wanneer er sprake is van een defect die onder de garantie valt, het is daarom belangrijk om de verpakking van de tv de eerste 14 dagen te bewaren zodat wij de tv kunnen omruilen. 

Garantie aanmelden

Vragen over de garantie? 

Voor vragen over een nieuwe of doorlopende garantieclaim kunt u ons contacteren via onze klantenservice.

De algemene voorwaarden zijn van toepassing.

Neem contact op