FAQ Veel voorkomende vragen 

Over de webshop

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Openingstijden van onze winkel in Vlissingen

Maandag:       12:30 – 17:30 

Dinsdag:          9:30 – 17:30

Woensdag:     9:30 – 17:30

Donderdag:    9:30 – 17:30

Vrijdag:              9:30 – 17:30

Zaterdag:         9:30 – 16:00

Zondag:           gesloten

Wat zijn de betaalmethoden die ik kan kiezen?

PIN – betaal met je bankpas bij het afhalen van je bestelling of bij verzending onder rembours.

Contant – bij het afhalen of bezorgen van je bestelling

Bank – je kunt je bestelling ook vooruit betalen per bank (bankoverschrijving)

iDeal – je kunt direct betalen met online bankieren.

Creditcard – je kunt alleen online betalen met visa, master, maestro en american express

Gespreid per maand – je kunt in 3 termijnen betalen.

Mister Cash / Bancontact – je kunt direct betalen online.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:

Telefoonnummer: 0342-421000

E-mailadres: Info@mrspeazy.nl

Online Chatbox: rechts onderin in de webshop

Contact pagina: contactformuliier invullen en versturen

Wat zijn de voorwaarden per betaalmethode?

PIN > Limiet bankpas 
Let erop dat bij het afleveren bij ons in de winkel of het afhalen van je bestelling door onze bezorger het maximale pin-bedrag is aangepast aan de prijs van je bestelling. Zorg dat je dit limiet tijdig hebt verhoogd om ongemak te voorkomen tijdens afrekenen. 

BANK > Vooruitbetaling 
Als je bij je bestelling kiest voor vooruitbetaling, houd dan rekening met een overboektijd van één tot drie werkdagen. Zodra de betaling is ontvangen ontvang je van ons per e-mail of telefoon bericht en wordt de bestelling, mits uit voorraad leverbaar, dezelfde dag nog aangeboden aan de bezorgdienst of kan deze tijdens onze winkel openingstijden in Vlissingen worden afgehaald.

CREDITCARD > Creditcard
Op de betaalpagina bij de bestelprocedure heb je de keus om met uw creditcard af te rekenen. Bij Mr. Speazy  kun je online betalen met Visa of MasterCard.

PIN > Pinnen bij afhalen
Je kunt pinnen bij het afhalen van je bestelling in onze winkel te Vlissingen. 

MISTER CASH > Mister Cash / Bancontact
Je kan online direct afrekenen via onze webshop.

MAANDELIJKS> Gespreid betalen in3 
Je kan ook per maand betalen. Tijdens het afrekenen van een bestelling kun je in de checkout kiezen voor betalen per maand en direct online een aanvraag doen.

iDEAL > iDeal
Op de betaalpagina bij de bestelprocedure heb je de keus om bij je bank met iDeal af te rekenen. Snel, simpel en veilig betalen via de bekende interface van internetbankieren. iDEAL is volledig gratis. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Houd je bankpas en eventuele identificatiemethode – ABN AMRO e.dentifier, Rabobank Random Reader, Fortis Access Key, digipas voor SNS Bank of GSM voor Postbank TAN – bij de hand. Na het afronden van de bestelling wordt je naar de betaalpagina van je bank doorgeleid waar de betaalopdracht voor je klaarstaat en je wordt door de bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van de betaalrekening afgeschreven en Plasmavisie wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.


Hoe werkt iDEAL?

Betalen met iDEAL doe je in een paar stappen:

– je bestelt een product via onze webshop

– kies iDEAL als betaalmethode

– na de bestelprocedure kom je direct in het bekende internetbankierprogramma van je bank

– selecteer de bank waar je je bankzaken al online regelt

– vul je verzendgegevens om de bestelling goed af te ronden

– op de voor jou bekende manier keur jij de betaling goed

– je ontvangt een bevestiging van je bank

– je keert terug naar de webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!


Voordelen voor jou als consument

iDEAL biedt een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

– iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.

– betalen met iDEAL kan meteen, je hoeft je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

– je kunt iDEAL direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS Bank of de rest van de banken die op IDEAL website zijn vermeld.

– iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor je ingevuld en je wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.

– je houdt constant controle en overzicht op de betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in je rekeningoverzicht.

– jouw naam en rekeningnummer worden pas aan de webwinkelier verstrekt nadat je de betaling hebt goedgekeurd. Anders dan bij creditcardbetalingen houd je zo zelf controle over de verstrekking van deze persoonlijke gegevens.

Kan ik veilig afrekenen op de webshop?

Er wordt nogal eens gesproken over de onveiligheid van betalen op internet. Bij Mr. Speazy wordt echter iedere transactie gecodeerd en versleuteld over het internet verstuurd. Mr. Speazy maakt hiervoor gebruik van zeer geavanceerde encryptie (versleuteling) technologieën. Bovendien krijgt Mr. Speazy de bankgegevens niet, maar wordt er rechtstreeks met de bank gecommuniceerd. Alle betalingen lopen via een sterk beveiligde verbinding, waarbij je gegevens veilig en gecodeerd verzonden worden. Wij slaan dus geen betalingsgegevens van u op.

Hoe werkt het bestelproces?

Het online kopen van een artikel gaat als volgt:

– Plaats het gewenste artikel in het “winkelwagentje”.

– Je kan kiezen voor verder winkelen of naar je winkelwagen gaan om af te rekenen.

– Klik vervolgens in de winkelwagen op de knop ” ga door naar afrekenen”.

– Vul bij verzendgegevens al je verzendgegevens juist in (wij adviseren om de gegevens 2 keer te controleren)

– Kies bij verzendmethode voor verzenden of ophalen in de Winkel.

– Klik op “volgende” en kies of het factuuradres hetzelfde is als verzendadres of vul de verzendgegevens in.

– Kies nu voor de door u gewenste betaalmethode

– Controleer je gegevens en bestelling en klik op “plaats bestelling”

Als je hebt gekozen voor een betaalmethode anders dan contant of pin in de winkel of tijdens levering dan word je na het plaatsen van de bestelling doorgeleid naar de vertrouwde betaalomgeving van je bank.

Je ontvangt na het versturen van de bestelling, en eventueel na de betaling, direct een orderbevestiging per e-mail. Indien dit niet gebeurt, neem dan contact met ons op via Mr. Speazy klantenservice.

Tijdens het bestelproces kun je eventuele (invoer)fouten corrigeren op de overzichtspagina die je ziet na het bestellen. Binnen een paar stappen heb je je gewenste artikel besteld en eventueel betaald. Plasmavisie handelt de bestelling nu verder af. Mr. Speazy zal u via de mail verder in de hoogte houden.

Levertermijn en voorraadbeheer

In voorraad – Direct leverbaar

In voorraad wil zeggen dat wij het product in voorraad hebben in ons magazijn en word je bestelling, mits voor 23:59 besteld, direct verzonden en zal de volgende dag geleverd worden. Afhalen is mogelijk in de winkel in Vlissingen. Een afspraak is niet nodig. 

Levertijd 3 – 7 werkdagen

Levertijd 3 tot 7 werkdagen wil zeggen dat het product, ter indicatie, in 3 tot 7 werkdagen bij Mr. Speazy geleverd is vanuit de leverancier. Dit product is dan ook daadwerkelijk al besteld bij de leverancier voor onze voorraad. Dit is een indicatie / verwachting en uiteraard kan het voorkomen dat het iets langer duurt. Na binnenkomst van je bestelling bij Mr. Speazy nemen wij direct contact met je op via email of telefonisch en kunt je deze gelijk afhalen. Bij verzenden word jouw bestelling bij binnenkomst nog dezelfde dag aangeboden aan onze bezorgingsdienst.

Niet in voorraad 

Niet in voorraad wil zeggen dat wij het product niet in ons magazijn hebben en waarschijnlijk niet binnen 3 tot 7 werkdagen leverbaar is. Je kunt altijd bij ons informeren naar een leverindicatie.

Voorraadbeheer

Mr. Speazy doet zijn best om alle producten op onze website van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Dit word zo goed als mogelijk door Mr. Speazy medewerkers in de gaten gehouden en bijgewerkt. Het kan soms zo zijn dat een product op voorraad is online maar net het laatste exemplaar is verkocht in ons Winkel in Vlissingen of dat tijdens het bestellen iemand anders ook dit product besteld. Wij zullen altijd onze orders verwerken op volgorde van datum en tijd. 

Een product zakelijk aanschaffen

U kunt bij ons een product zakelijk aanschaffen. De voordelen hiervan zijn dat u als Nederlands bedrijf de BTW terug kan vorderen en het product kan opnemen in uw balans en kan afschrijven. De nadelen zijn dat u 2 jaar garantie heeft en daarna geen recht heeft op coulance bij een defect aan het product. Het consumentenrecht is bij zakelijke aankopen niet van toepassing. Zakelijke klanten uit Belgie kunnen een product aanschaffen exclusief de BTW. Hiervoor kunt u apart een aanvraag per email sturen naar info@mrspeazy.nl.

Kan ik in maandelijkse termijnen betalen?

Mr. Speazy biedt jouw als klant een extra gemakkelijke betaalservice. U hoeft namelijk niet ineens te betalen. Het is bij ons mogelijk om gemakkelijk gespreid te betalen in 12, 18, 24 of 36 termijnen. Op deze manier is er sprake van een beperkte financiële belasting en is de termijnbetaling in te calculeren in het vaste lastenpatroon. Wij werken hierin samen met betaalprovider SprayPay. Het is een unieke betaalmethode die speciaal voor online aankopen is ontwikkeld. Wil je meer informatie over gespreid betalen? Bezoek dan: www.spraypay.nl.

Voordeel gespreid betalen

Op de webshop van Mr. Speazy zijn er diverse betaalopties beschikbaar. Wil je niet direct betalen, maar liever gespreid over 12 tot 36 termijnen? Dan kies je in onze webshop tijdens de bestelprocedure bij de stap voor het afrekenen voor de optie SprayPay. Dat biedt het voordeel dat je niet ineens een groot bedrag hoeft af te rekenen. De betaling vindt maandelijks plaats. De hoogte van de termijn is afhankelijk van de totaalprijs. Uiteraard dient het gespreid betalen wel financieel verantwoord te zijn. Daarom volgt er ook een beoordeling of je voor SprayPay in aanmerking komt.

Snelle check

Het is namelijk de bedoeling dat je ook nog na de aankoop met de keuze voor gespreid betalen aan al jouw financiële verplichtingen kunt voldoen. Het betreft hier overigens een hele snelle check die online uitgevoerd wordt. Zo weet je al binnen een paar minuten of je voor gespreid betalen in aanmerking komt. Bij een akkoord is de bestelling met deze betaalwijze definitief vastgesteld. Heb je voor bezorging van de bestelling gekozen? Mr. Speazy neemt dan contact met je op om een leveringsafspraak in te plannen. Het is ook mogelijk om de bestelling in onze winkel in Vlissingen af te halen. Bij goedkeuring kan de bestelling 1 a 2 dagen later geleverd worden i.v.m. verwerkingstijd.

Gespreid betalen voor aankopen boven 250 euro

Het aankoopbedrag in de webshop van Mr. Speazy moet in elk geval minimaal 250 euro zijn. Het is voor lagere aankoopbedragen niet mogelijk om van gespreid betalen gebruik te maken. SprayPay ondersteunt overigens goede doelen in de wereld. Je levert daar indirect een bijdrage aan door voor gemakkelijk gespreid betalen in 12 tot 36 maanden te kiezen. SprayPay doneert namelijk een deel van het aankoopbedrag. Er is een lijst met goede doelen beschikbaar waar je een keuze uit kunt maken. De donatie krijgt alleen uitvoering indien via het artikel tijdig en volledig is afbetaald. Op deze manier lever je indirect samen met SprayPay een bijdrage aan een van de vele goede doelen in de wereld die financiële steun hard nodig hebben.

Bereken het maandbedrag

Het is heel eenvoudig om online het maandbedrag te berekenen. Je hoeft hiervoor alleen maar het aankoopbedrag te weten van het artikel uit de collectie van Plasmavisie. De termijn voor gespreid betalen, is 12, 18, 24 of 36 maanden. Op basis hiervan is het maandelijks te betalen bedrag gemakkelijk te berekenen.

Stap voor stap

Maak een keuze uit het assortiment van Mr. Speazy, plaats het gewenste artikel in de winkelmand en ga naar de kassa. Selecteer SprayPay als betaaloptie. Na de snelle check en akkoordbevinding rekent SprayPay de bestelling voor je af bij Plasmavisie. Je betaalt daarna 12 tot 36 maandelijkse termijnen, afhankelijk van je keuze. Het eerste maandbedrag wordt na dertig dagen via automatische incasso betaald. Na afloop van de termijnen is het artikel volledig betaald. Je hebt dan de mogelijkheid om een goed doel te selecteren waar SprayPay een donatie aan verstrekt.

Het gespreid betalen van een bestelling is een extra service voor jou als klant van Mr. Speazy. Op deze manier profiteer je van optimaal betaalgemak en sta je niet ineens voor een grote uitgave.

Je kunt gespreid betalen tot een bedrag van € 3.500,-

SprayPay hanteert een rentepercentage van 14%. Wil je zelf berekenen hoeveel je per maand moet betalen? Gebruik dan de rekenformule.

Rekenformule:

ankoopbedrag x 0,08940 = maandbedrag voor 12 maanden.

Aankoopbedrag x 0,06055 = maandbedrag voor 18 maanden.

Aankoopbedrag x 0,04716 = maandbedrag voor 24 maanden.

Aankoopbedrag x 0,03287 = maandbedrag voor 36 maanden.

Rekenvoorbeeld: 

Aankoopbedrag = € 1.000,- euro x 0,08940 = € 89,40 per maand x 12 = € 1.072,80 = totaalbedrag krediet.

Aankoopbedrag = € 1.000,- euro x 0,06055 = € 60,55 per maand x 18 = € 1.089,90 = totaalbedrag krediet.

Aankoopbedrag = € 1.000,- euro x 0,04716 = € 47,16 per maand x 24 = € 1.131,84 = totaalbedrag krediet.

Aankoopbedrag = € 1.000,- euro x 0,03287 = € 32,87 per maand x 36 = € 1.183,32 = totaalbedrag krediet.

Verzenden en afhalen

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Verzenden

Alle producten die je besteld via onze website worden standaard bezorgd door Mr. Speazy, PostNL pakketten of Dynalogic.

Zodra jouw bestelling verzonden wordt krijg je hierover per email een bericht met daarin een track&trace nummer zodat je de bestelling kan volgen. Bij het bezorgen door onze eigen dienst krijg je een email met tijdsindicatie een dag van te voren en zal de chauffeur je van te voren bellen of een sms bericht sturen zodra deze onderweg is naar jou toe.

Bezorg mogelijkheden

Leveringen zijn mogelijk van Maandag t/m Zaterdag. Heb je een specifieke voorkeur voor een leveringsdag?  Je kunt tijdens het bestellen in het afrekenproces jouw voorkeur vermelden mits het product op voorraad is. Klik op de kalender en je kan je voorkeursdatum kiezen. In voorraad wil zeggen dat wij het product in voorraad hebben in ons magazijn en dat deze dan direct word verzonden of op afspraak kan worden afgehaald.

Producten op voorraad

Producten op voorraad worden na je bestelling direct verzonden en binnen 24 – 48 uur geleverd mits voor 23:59 uur besteld. Wij leveren 7 dagen per week. Zelfde dag levering is ook mogelijk. Bestellingen van bedrijven worden geleverd van Maandag t/m Vrijdag. Voor Belgie kunnen wij 1 dag extra levertijd hanteren. Producten die niet op voorraad zijn of een levertijd hebben dan wordt dat aangegeven bij het product. Zodra het product binnen is zullen wij altijd van te voren contact met u opnemen voor het afstemmen van de levering.

Als je kiest voor betaling per bankoverschrijving, dan zullen wij jouw bestelling verzenden zodra wij de betaling hebben ontvangen. Verzenden in Nederland is gratis en de verzendkosten naar de Waddeneilanden en Belgie zijn ook gratis

Levertijd 3-7 werkdagen

Levertijd 3 tot 7 werkdagen wil zeggen dat het product, ter indicatie, in 3 tot 7 werkdagen bij Mr. Speazy geleverd is vanuit de leverancier. Dit product is dan ook daadwerkelijk al besteld bij de leverancier voor onze voorraad. Dit is een indicatie / verwachting en uiteraard kan het voorkomen dat het iets langer duurt. Na binnenkomst van je bestelling bij Mr. Speazy nemen wij contact met je op voor het bezorgen of een afhaal afspraak. Bij verzenden wordt jouw bestelling bij binnenkomst nog dezelfde dag verzonden indien mogelijk.

Niet in voorraad 

Niet in voorraad wil zeggen dat wij het product niet in ons magazijn hebben en waarschijnlijk niet binnen 3 tot 7 werkdagen leverbaar is. Je kunt altijd bij ons informeren naar een leverindicatie.

Kan ik mijn televisie ook ophalen?

Mr. Speazy biedt je ook de mogelijkheid om jouw bestelling in Vlissingen op afspraak af te halen. Wanneer je hier gebruik van wilt maken dan kun je dit aangeven tijdens het aanmaken van een order. Je kunt bij ons met PIN of Contant betalen. 

Mr. Speazy doet zijn best om alle producten van de juiste voorraadgegevens te voorzien. Heb je geen bestelling geplaatst, maar wil je wel een product komen afhalen? Informeer dan naar het product om te controleren of deze daadwerkelijk voorradig is. Dit scheelt je dan een “nutteloze rit” naar Vlissingen voor het geval iemand net het laatste exemplaar meeneemt terwijl je in de auto zit op weg naar ons. Je kunt hiervoor contact opnemen met ons via de telefoon of via e-mail of chat en reserveer dan het gewenste product of leg het product in je winkelwagen in onze webshop en kies in het afrekenproces voor de optie “Afhalen op afspraak”. Je weet dan altijd zeker dat het product voor je klaar staat. Je kunt hierbij ook kiezen om pas bij het afhalen te betalen. Uiteraard kun je ook direct online afrekenen. Afhalen is mogelijk ook zonder afspraak.

Mr. Speazy
4382NB Vlissingen
0118- 231 086
info@mrspeazy.nl

Telefonische bereikbaarheid en afhaaltijden:

Maandag t/m Vrijdag van 9:30 t/m 17:30 uur
Zaterdag 9:30 t/m 16:00 uur

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling verzonden wordt, met PostNL, krijg je hierover per e-mail een bericht met daarin een track&trace zodat je de bestelling kan volgen. Zodra je bestelling verzonden word met de bezorgdienst van Mr. Speazy dan krijg je hierover een per e-mail een bericht met een tijdsindicatie en zal de bezorger je ruim van tevoren bellen of een bericht sturen als hij onderweg is naar je toe.

Is mijn bestelling verzekerd?

Je bestelling is bij ons standaard verzekerd tegen schade, diefstal en gebreken. Je hebt dus altijd een verzekerde verzending.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

De eerste bezorgpoging is altijd gratis. Als een product op voorraad is kunt u tijdens het bestellen een datum aangeven als bezorgdag. Bij producten die een levertijd hebben kunt u geen bezorgdatum kiezen en nemen wij, als uw bestelling binnen is, contact met u op voor een bezorgdatum.

De bezorgdienst van PostNL levert in een 3-uurs tijdvak en je kan de bestelling volgen via real-time track en trace.

De bezorgdienst van Mr. Speazy levert in een 2-uurs tijdsvak en word u van tevoren gebeld of krijgt u van te voren een sms bericht voor een indicatie van de aankomsttijd. Hiermee sluiten we uit dat we elkaar mislopen.

We verwachten dan ook dat er iemand aanwezig is, op het door u aangegeven adres, om de bestelling aan te nemen op de aangegeven bezorgdag en binnen het vooraf gedeelde tijdvenster. Mocht het gebeuren dat u er niet bent door omstandigheden, geef dit dan aan Mr. Speazy en PostNL op tijd aan, dan bieden wij de bestelling, op een met u overeengekomen andere datum, opnieuw aan.

Als er op de gekozen of overeengekomen bezorgdatum niemand aanwezig is, op het aangegeven adres, dan zal het bedrag voor de tweede bezorgpoging aan u worden doorberekend. Dit moet dan direct worden afgerekend aan de chauffeur die de bestelling komt bezorgen door middel van een pin transactie.

Kosten 2e bezorgpoging:

Televisies t/m 60 inch: 19,95 euro ( 1-mans distributie )

Televisies groter dan 60 inch: 39,95 euro ( 2-mans distributie )

Overige kleine producten: 9,95 euro ( PostNL paketten )

Contactgegevens wijzigen bezorgdatum, voorkeur is eerst te bellen i.p.v. te mailen:

Mr. Speazy: 0118-231 086 of info@mrspeazy.nl

Wij verkopen onze producten tegen een zo’n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland en Belgie profiteren van de laagst mogelijke prijs voor elektronica. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van een normale winkel.  Onze marges zijn zo klein dat het helaas niet mogelijk is de tweede bezorgpoging voor onze rekening te nemen. Vandaar dat wij streng moeten zijn met deze policy.

Leveren jullie ook in het Belgie?

Wij leveren ook in Belgie. Plasmavisie of de bezorgdienst levert je bestelling af binnen 1-2 werkdagen mits uit voorraad leverbaar. De kosten voor het verzenden naar Belgie zijn gratis

Hebben jullie een installatieservice?

Nieuwe TV gekocht of je wilt deze gaan aanschaffen?  Je wilt de TV van de standvoet naar aan de muur of andersom? Wij bieden verschillende pakketten waarmee je eenvoudiger plezier van je aankoop hebt. Afhankelijk van je wensen helpen we je bijvoorbeeld bij de installatie en/of stellen we randapparatuur in. Handig als je zo makkelijk mogelijk gebruik wilt maken van je aankoop!

Je hebt de keuze uit verschillende pakketten zodat je zelf kunt bepalen waarmee wij je helpen. Onze installatie-specialisten rijden dagelijks door heel Nederland en Belgie om bij klanten de TV helemaal naar wens te installeren. Je hebt daardoor geen installatiestress en het gebeurt goed! Onze specialisten doen het immers dagelijks! Dat is pas gemakkelijk én je weet zeker dat je apparatuur op de juiste wijze is geïnstalleerd!

Heb je vragen of interesse? Neem gerust (vrijblijvend) contact op met onze klantenservice. Wij plannen graag een bezorgafspraak voor je in. Wij installeren in Nederland, op de Waddeneilanden of in Belgie.

Bij installatie aan de wand is een muurbeugel niet inbegrepen en is eventueel apart te bestellen.

De locatie waar we je televisie installeren dient goed bereikbaar te zijn. Er dient een goed werkend aansluitpunt voor TV ontvangst en (draadloos) netwerk aanwezig te zijn. Eventuele aansluitkabels voor TV of netwerk dien je bij het product aan te schaffen. Er worden geen aanpassingen gedaan van bouwkundige aard. Zorg dat je het wachtwoord voor je draadloze netwerk paraat hebt.

Garantie

Wat is de garantietermijn op jullie producten?

Natuurlijk heb je altijd de standaard fabrieksgarantie op een product. De standaard garantie verschilt soms wel per merk en per product. De factuur is jouw garantiebewijs. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Fabrieksgarantie per product categorie:

  • Televisies: 2 jaar
  • Home cinema: 2 jaar
  • Muurbeugels: 10 jaar
  • Accessoires: 2 jaar
  • Afstandsbediening: 6 maanden
  • Zakelijke aankopen alle producten: 2 jaar

Aanspraak op de standaard fabrieksgarantie kan worden gemaakt indien:

  • Er geen sprake is van beschadiging door opzet, of door nalatigheid
  • Er geen sprake is van onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Er geen sprake is van normale slijtage
  • Er geen sprake is van een storing of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Op welke klacht zit er geen garantie op uw OLED televisie:

  • Inbranden van zenderlogo’s of andere statisch element in het beeld ofwel beeldretentie
  • Dit kan je voorkomen door gevarieerde beelden te bekijken
  • Dus niet alleen maar bijvoorbeeld op 1 kanaal en een zeer hoge helderheid en/of contrast
  • Gebruik regelmatig de Panel Refresh-functie om permanent inbranden te voorkomen
  • Zet de TV altijd in standby en niet volledig van het stroom
Wat is het Mr. Speazy servicepakket?

Mr. Speazy biedt u als klant een servicepakket aan. Voor het bedrag van € 19,95 bij schermen t/m 60 inch en € 29,95 voor televisies vanaf 65 inch en groter krijgt u 3 jaar garantie op een televisie,gratis retourneren en verzekerd transport.

Servicepakket:

  • 3 jaar garantie op een televisie
  • gratis retourneren van de televisie in de bedenktijd, u ontvangt een retourlabel of deze word afgehaald door Mr. Speazy
  • alle transporten zijn verzekerd tegen schade

 

Voorwaarden voormalige actie met gratis 3 jaar garantie op een televisie:

  • 2 jaar service aan huis bij een defect of storing
  • In het 3e jaar breng je de tv naar Mr. Speazy bij een defect of storing
  • De garantie is volledig 3 jaar gedekt op een defect of storing
  • Het is persoonsgebonden dus niet overdraagbaar
  • Niet van toepassing op externe onheilen (schade, verlies & diefstal)
  • Bij het niet kunnen repareren van een storing of defect word er een coulanceregeling toegepast naarmate het gebruik en ouderdom.
Wat te doen als een product een defect heeft?

Bij een defect aan je product vul je het garantieformulier in. Dit formulier is te vinden via de link onderaan elke pagina van deze site in de footer. Wij adviseren voor een snelle en correcte afhandeling dit formulier volledig en correct in te vullen. Je krijgt van Mr. Speazy verdere instructies. Bij de meeste televisies geeft de fabrikant als extra service een aan huis servicebezoek. Vanaf welke formaat TV verschilt per fabrikant. Bij alle overige producten stuur je het product naar Mr. Speazy of brengt deze langs in onze winkel in Vlissingen. De kosten voor de retourzending naar Mr. Speazy binnen de garantietermijn is in alle gevallen voor jou als consument. Mits de originele verpakking aanwezig is en door u is aangeleverd dan kunnen wij het toestel aan u retourneren. In alle andere gevallen dient u de reparatie zelf af te halen .Je betaalt tijdens de garantieperiode geen arbeidsloon en geen materiaalkosten.

Wat kan ik doen buiten de garantieperiode?

Ook buiten de garantietermijn kunnen wij je hulp bieden bij de reparatie van het product. Als je wilt kunnen wij eventueel voor jou de hele reperatie procedure voor je afhandelen. Wij zullen een defect zo uitvoerig mogelijk in behandeling nemen en het op een zo spoedig en best mogelijke manier voor je oplossen. De coulance regeling van de fabrikant, van een defect buiten de garantie periode, zijn afhankelijk van ouderdom en gebruik. Mr. Speazy heeft ook een vakbekwame reparateurs die bij je langs kunnen komen om het defect te beoordelen en je een prijsopgave te doen indien mogelijk te repareren en die in de meeste gevallen goedkoper zal zijn dan de fabrikant. Er worden uitsluitend originele onderdelen van de fabrikant gebruikt en er word 1 jaar garantie gegeven op de reparatie en door de fabrikant in de meeste gevallen maar 2 maanden.

Moet ik een product direct controleren?

Mr. Speazy en vervoersbedrijven behandelen jouw bestelling met de grootste zorg. Mochten artikelen toch visuele schade hebben opgelopen dan dien je dit binnen 48 uur te melden. Ook dien je jouw bestelling na levering binnen 48 uur te controleren op compleetheid. Producten welke voorzien zijn van een stekker dien je ter controle ook aan te sluiten. Melding na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en of levering niet overeenstemmend met de orderbevestiging vallen niet onder garantie of herroepingsrecht.

 

Uitpakken en controleren product: 

Bij Mr. Speazy kun je een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De 14 dagen tellen vanaf de dag dat je je artikel(en) hebt afgehaald of afgeleverd hebt gekregen. Neem voor retournering telefonisch of per email contact op met ons. Een belangrijke voorwaarde van retournering is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. Ook de originele verkoopfactuur dien je te retourneren bij de producten. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. U mag een product maximaal 2 uur testen. Mocht je het product willen retourneren dan dien je de verpakkingen zo goed als in volledige nieuwstaat aan ons terug te sturen. Uit voorzorg geven wij je daarom de volgende tips mee: 

 -Sommige producten worden geleverd in een doos met verwijderbare piepschuim, zoals bij televisies, in dit geval verwijder je deze piepschuim en is de televisie gemakkelijk uit de doos te halen.

– Bewaar de eerste 14 dagen alle verpakkingen zoals aangeleverd. De doos en inhoud van de doos met al het bijbehorende verpakkingsmateriaal moet je dus voorzichtig behandelen. 

Tip: Plak bij het opsturen/retourneren de doos alleen dicht met doorzichtig plakband, dus geen ducktape of ander plakband en alleen op de plaatsen waar al plakband aanwezig is.

Heb je een storing op je televisie?

Raadpleeg onderstaande en probeer altijd even een keer de stroom van je tv en/of je digitale decoder/ontvanger af te halen en na circa 15 minuten de stroomstekker weer er in. Indien mogelijk het beste even 15 minuten alle stekkers/kabels/usbsticks etc. achter uit de tv halen. Als je dan na circa 15 minuten de kabels etc. weer erin steekt en de apparatuur weer aanzet zijn vaak de problemen alweer opgelost. Zo niet, dan kun je onderstaande tips nog raadplegen. Wil en van de onderstaande tips niet helpen dan kan je onderaan in de footer klikken op storingsformulier en deze volledig invullen en versturen.

Geen egale led verlichting bij gebruik van muurbeugel voor je televisie

Bij gebruik van een muurbeugel voor je televisie kan het ooit voorkomen als de bouten, waarmee de strip van de muurbeugel achterop de tv is bevestigd, te vast worden gedraaid dat er te veel spanning op de achterkap van de televisie komt te staan. Bij veel televisies is de achterkap van binnen een reflector plaat voor het led licht. Als de bouten te vast zijn gedraaid kan het zijn dat de belichting niet egaal is op je scherm of dit na verloop van tijd tevoorschijn komt en/of erger word.

Kijk je met een decoder, een los kastje waarmee je de zenders bedient?

Als je geen beeld hebt op je tv. Staat je tv wel op de juiste aansluiting, bijvoorbeeld op HDMI? Vaak gaat dit via het knopje source of input op de afstandbediening van je televisie. Staat de tv op de juiste bron, probeer dan even 15 minuten de stroomstekker van de tv en de decoder uit het stopcontact te halen, daarna weer terug in het stopcontact. Je dient dan zowel de tv als de decoder opnieuw aan te zetten, check uiteraard nogmaals of de tv op de juiste bron/aansluiting staat.

Smart TV werkt niet, netwerk foutmelding of sommige Youtube filmpjes spelen niet meer of slecht af

Als je bijvoorbeeld Youtube of Netflix wilt kijken via het smart tv platform van je televisie en je ontvangt een netwerk foutmelding en je tablet, pc of smartphone werkt wel gewoon op je (wifi)netwerk, probeer dan het volgende: Haal even een minuut of 10 de stroomstekkers van je televisie, wifi router/modem uit het stopcontact. Steek daarna de stroomstekkers weer terug in het stopcontact. Wacht een minuut. Zet je televisie weer aan, en probeer via het menu van de televisie via de netwerk optie opnieuw uw netwerk verbinding in te stellen. Als je dat via Wifi doet heb wel weer je eigen Wifi wachtwoord nodig. Het kan ook nodig zijn om via het menu van de tv de smart hub een keer te resetten of opnieuw in te stellen.

Zit de laatst beschikbare software op je apparaat?

Ook al is het product nieuw in doos gekocht, dan nog kan er een recentere software versie beschikbaar zijn, die diverse problemen kan verhelpen. Het apparaat is natuurlijk eerder geproduceerd als dat je het gekocht hebt. Raadpleeg de internetsite van het merk van je product. Als je in de zoekbalk op die site je type invult dan zullen er wel links verschijnen naar bijvoorbeeld een ondersteunings of servicepagina. Daar wordt uitgelegd hoe je een update kunt uitvoeren. Normaliter gaat dat via een usb stick of als je het product met internet verbonden heeft kan het ook vaak online. Mocht het niet duidelijk zijn hoe dit voor je product te doen, dan is er vaak op de website van de fabrikant van je product een instructiepagina en anders neem je contact met ons op.

Geen beeld en heb je een decoder of andere apparatuur met een hdmi kabel met je televisie verbonden?

Staat de tv op de juiste stand? Via het knopje source of input kun je de tv op de juiste hdmi stand zetten anders zie je namelijk geen beeld van je digitale decoder. Zorg ervoor dat je een goede high speed hdmi kabel gebruikt. In de televisie staan af fabriek vaak ook hdmi communicatie standen aan. Deze kun je het beste op uit zetten. Bij Samsung heet dat bijvoorbeeld Anynet+ en bij Philips Easylink. Je kunt bij geen beeld ook altijd even proberen om de hdmi kabel in een andere aansluiting van je tv te doen, of even een andere kabel te gebruiken. LET OP! dat de tv dus wel op de juiste hdmi stand staat. Haal een keer circa 15 minuten de stroom van je tv en van de decoder. Zet daarna weer alles aan.

Heb je blokvorming in het beeld, dan duidt dat vaak op een signaal tekort

Sluit je televisie of decoder even rechtstreeks op het hoofdpunt aan om te kijken of het dan wel goed is. Bij Ziggo is vaak oudere bekabeling, oude pluggen en verouderde/niet retour geschikte splitters een bron van storing. Wij hebben eventueel een testkabel in de winkel beschikbaar ter bruikleen, zodat je bijvoorbeeld de kwaliteit van je bekabeling kunt uitsluiten. Heb je dan nog beeldstoring, bel dan met de klantenservice van je provider om een signaalmeting te laten uitvoeren.

Geluid hapert/knarst af en toe bij kijken via een decoder

Kijk je via een digitale decoder televisie en hapert/knarst het geluid af en toe, haal dan even de stroomstekker van zowel de tv als de decoder circa 15 minuten uit het stopcontact en steek ze er dan terug in. Je dient dan wel de decoder en tv opnieuw aan te zetten. Heb je het dan nog, probeer dan het gebruik van een andere high speed hdmi kabel of neem contact op met je provider voor een signaal controle.

Op sommige kanalen wel geluid en op sommige niet?

Laadt een keer de kanalen/zenderlijst van je decoder of televisie opnieuw in.

Mijn televisie wordt regelmatig te donker of te fel

Bij televisies kan er af fabriek een optie eco-sensor aan staan, waarbij het beeld van de televisie automatisch bij een heldere omgeving feller word en bij een donkere omgeving donderder word. Dit kun je via het menu van de televisie uitzetten of aanpassen.

De televisie valt spontaan uit na een bepaalde tijdsduur

Bij televisies kan er af fabriek een optie automatisch uitschakelen aan staan, waardoor de tv zichzelf uitschakeld als deze bijvoorbeeld 4 uur niet bediend wordt. Je kunt de tijdsduur aanpassen of uitschakelen in het menu van de televisie. Een ECO stand kan ook bijvoorbeeld je beeldinstelling automatisch aanpassen, wordt het bijvoorbeeld donker in de ruimte dan wordt het beeld ook donkerder. Dat is ook vaak in het menu uit te zetten.

Aanschaffen televisie

Hoeveel centimeter is een inch?

Een van de veel gestelde vragen over TV’s is de vraag hoe je inches omrekent naar centimeters. Met z’n allen willen we maar wat graag weten hoe groot zo’n scherm van 55 inch nu eigenlijk echt is. En dat snappen we bij Mr. Speazy maar al te goed. In dit artikel helpen we je daarom met het omrekenen van inch naar cm. Waarom wordt de maat in inches weergegeven? De inch als maat voor de beelddiagonaal is nu eenmaal de wereldwijde standaard geworden. Voor iedereen was het natuurlijk makkelijker als dat de centimeter was, maar we zullen het met de inch moeten doen als we een nieuwe TV gaan kopen.

Voor televisieschermen berekenen we de maat diagonaal over het scherm, waarbij de randen om het scherm niet meetellen. Het gaat alleen om de ruimte waarop de projectie van het beeld plaatsvindt. De lengte en de breedte van het scherm zijn hierbij niet relevant, maar kunnen uiteraard wel relevant voor jou zijn als je je TV bijvoorbeeld aan de muur op wilt hangen.

Wat is nu 1 inch in cm? 1 inch staat officieel gelijk aan 25,4 mm (2,54 cm) Een inch wordt ook wel door het symbool (“) weergegeven. Bijvoorbeeld: 40 inch is hetzelfde als 40”.

Passen we deze berekening toe op de meest voorkomende TV maten, dan ziet het lijstje met TV formaten er als volgt uit:

32 inch –   82 centimeter
40 inch
– 102 centimeter
43 inch – 109 centimeter
49 inch – 124 centimeter
50 inch – 127 centimeter
55 inch – 139 centimeter
58 inch – 147 centimeter
60 inch – 152 centimeter
65 inch – 165 centimeter
70 inch – 177 centimeter
75 inch – 191 centimeter
86 inch – 219 centimeter

Wat betekent HDR?

HDR staat voor High Dynamic Range. Een van de nieuwe ontwikkelingen om de beeldkwaliteit van TV’s nog beter te maken. HDR is een aanvullende technologie, waarmee een betere kleurweergave en hogere helderheid wordt bereikt. Ook maakt HDR het mogelijk om zowel donkere als lichte kleuren naast elkaar te tonen.

Fotografen kenden het begrip HDR al. Ook op je smartphone zit vaak een HDR-functie waarmee je extra indringende foto’s kunt maken. HDR wordt vaak overdreven gebruikt voor een extra dramatisch effect. Maar in handen van professionals kan het een revolutionaire toevoeging aan je filmervaring zijn.

HDR is een softwarematige toevoeging aan je TV die het mogelijk maakt om de helderheid op specifieke plekken van je TV op te schroeven. Het voordeel is dat alleen de helderheid daar een boost krijgt, waar het moet. Donkere gebieden die donker moeten blijven, blijven dat ook bij HDR. En als dat nodig is, worden ze zelfs nog iets donkerder. Een klein verschil, denk je misschien? Integendeel. Met HDR TV gaat er een heel nieuw detailniveau voor je open. In donkere scènes kun je veel makkelijker details waarnemen. En lichtere delen op het scherm springen er veel meer uit. Kleuren zijn rijker en levendiger.

HDR voegt niet meer pixels toe, zoals 4K Ultra HD, maar laat de pixels die er zijn veel meer stralen. HDR is dan ook niet alleen interessant voor de allergrootste schermen. Ook kleinere schermformaten profiteren van deze nieuwe technologie. Kort gezegd wordt het beeld met HDR TV veel duidelijker en oogt het beeld als geheel realistischer.

Om content op je HDR TV te kunnen bekijken, moet die content wel in HDR beschikbaar zijn. Vanaf dit jaar worden HDR-Blu-rays uitgebracht. En ook Netflix heeft aangekondigd in HDR te gaan streamen.

Wat is Digitale of Softwarematige hertz?

De snelheid van de bewegingsweergave wordt in de televisiewereld het aantal Hertz (Hz) genoemd. Het aantal Hz geeft aan hoeveel keer per seconde het beeld op je televisie wordt ververst. Het voordeel van meer Hertz wordt duidelijk bij het kijken naar snelle actiefilms en sport. Dus hoe vloeiender je het beeld wil hebben, hoe hoger het aantal Hz is dat je kiest. 

Op televisies met een hogere frequentie (ook wel een hogere ‘refresh rate’ genoemd) wordt het beeld vloeiender weergegeven. Je ziet het verschil goed bij scenes waarbij de camera bijvoorbeeld langzaam over een landschap of een brede weg scheert. Bij televisies met een lage refresh rate hapert het beeld dan een beetje. Het is belangrijk te weten dat het lcd-paneel zelf een refresh rate heeft. Dit noemen wij de weekelijkr digitale Hertz. Bij de meeste televisies is dit 50, 60, 100 of 120 Hertz, maar de duurste en uitgebreidste modellen hebben heel soms een paneel van 200 of 240 Hertz.

Meestal is het televisiesignaal dat je televisie binnen krijgt 50 Hz. Dat betekent dat er 50 losse beeldjes per seconde in het signaal zitten. Met 100 Hz-technologie wordt daar steeds 1 extra beeldje tussen geplaatst. Het aantal beelden verdubbelt naar 100 beelden per seconde. Bij modellen die bijvoorbeeld met 200 Hz werken, worden steeds 3 nieuwe beelden toegevoegd.

Veel Smart TV’s maken gebruik van Frame interpolation technologieën. Ook wel “softwarematige Hertz” of “motion interpolation” of “motion-compensated frame interpolation” (MCFI) genoemd. Deze technologie creëert één of meerdere beelden extra tussen de bestaande frames. Hierdoor worden beelden van bronsignalen met een lage framerate nog vloeiender weergegeven.

Elke fabrikant gebruikt zijn eigen technologie om de overgang van de standaard beelden te verfijnen:

Samsung – Picture Quality Index (PQI)

LG – Picture Mastering Index (PMI)

Philips – Picture Pereformance Index (PPI)

Sony – Motionflow XR (XR)

Panasonic – Backlight Motion Rate (BMR)

Zijn de tv's geschikt voor de NL markt?

Al onze toestellen zijn geschikt voor de Nederlandse en Belgische markt. Dit ziet u als u het toestel aanzet en de begeleiding van je toestel in het Nederlands ziet. U kunt dus ook kiezen in het menu voor Nederland of Belgie. Alle toestellen werken met een CI+ module. Alle toestellen zijn geschikt voor Ziggo, Canal Digitaal, Telenet en nog meer digitale TV providers. Deze zult u dan ook tegen komen in het menu. Uiteraard heeft u ook alle beschikbare Nederlandse Apps zoals o.a. Netflix, Youtube, RTL gemist, Videoland NOS en nog veel meer.

Doet Mr. Speazy mee aan acties fabrikant?

Dat doen wij met bepaalde modellen, in de meeste gevallen niet, tenzij nadrukkelijk aangegeven bij het product zelf op de product pagina op onze website. De reden hiervoor is dat Mr. Speazy er niet voor kiest om adviesprijzen te hanteren op producten wat vaak een eis is van de desbetreffende fabrikant. Wij hanteren scherpe prjzen en in de meeste gevallen bent u dan nog steeds goedkoper uit. De fabrikanten hanteren op hun website een deelnemerslijst waarin de winkels en/of webshops worden vermeld die meedoen met een actie op een product.

Hoe hanteren jullie zulke scherpe prijzen en wat voor TV krijg ik?

Onze producten worden ingekocht via diverse leveranciers/distributeurs. Hierdoor heb je verschillende distribiteurs codes. Dit komt met name bij Samsung en LG voor. Enkel de winkels met adviesprijzen online kopen enkel en alleen rechtstreeks bij de NL distributeur. Omdat Nederland een van de duurdere distribiteurs is kopen wij ook in via de Europese en kunnen wij hierdoor vaak onze goede prijzen hanteren waar jij als consument van kan profiteren. Je hebt hierbij ook gewoon standaard 2 jaar fabrieksgarantie op het product.

Het kan door onze manier van inkopen soms voorkomen dat er op een geleverde Samsung TV soms een andere code op staat (distribiteurscode) Als je bijvoorbeeld een AU8000 besteld kan je een AU8002 geleverd krijgen of XXN is bijvoorbeeld XXH en bij LG bijvoorbeeld een OLED55C16LA kan de de 6 een ander nummer zijn, maar al onze toestellen zijn identiek, want er komt maar 1 model C1 uit de fabriek, en enkel geschikt voor de Nederlandse markt (voorzien of inschakeling van Benelux software zoals de NL distribiteurs) en dus gegarandeerd geschikt voor Ziggo, Canal Digitaal, Telenet en alle andere providers en werken dus uitstekend met de digitale TV modules en beschikken ook over alle Nederlandse Apps zoals Netflix, Youtube, enzovoort en digitale Nederlandse handleiding. Er komt daadwerkelijk er maar 1 model uit de fabriek van de fabrikanten en er bestaan geen verschillende modellen van bijvoorbeeld de AU8000 serie of de C1 serie.

Wat is 4K Ultra HD TV?

4K TV is een TV met een resolutie van bijna 4000p. Dit is een veel hogere resolutie dan een Full HD TV. Een andere benaming die ook vaak wordt gebruikt is Ultra HD (UHD). 4K, 4K Ultra HD, Ultra HD en UHD. Allemaal termen die door elkaar heen worden gebruikt, maar ongeveer op hetzelfde neerkomen. Simpel gezegd hebben we het hier over de opvolger van Full HD, de resolutie die tot voor kort als hoogste voor jouw kijkervaring op TV gold. Full HD (1080p) is de resolutie waarop de meeste mensen nu nog TV kijken. Technisch gesproken is 1080p of Full HD eigenlijk 2K. Alleen is het onder die naam nooit bekend geworden. UHD of 4K TV is twee keer de scherpte van Full HD in de breedte en in de hoogte. In totaal vier keer meer pixels en vier keer scherper dus als je overstapt van een ‘gewone’ Full-HD TV naar een UHD-TV, dan stap je over van 2K naar 4K. De volgende stap is 8K, maar we hebben nog een lange weg te gaan voordat deze resolutie de huiskamer zal bereiken.

Wat is het verschil tussen LED en OLED en MiniLED ?

LED

Een LED televisie maakt gebruik van led verlichting achter het paneel. LED verlichting kan rond de randen achter het display geplaatst worden (Edge Lit led verlichting) of in een array direct achter het paneel (Full LED of Direct LEDverlichting). De laatstgenoemde techniek zorgt in de meeste gevallen voor diepere zwartwaarden en een hoger contrast. Het grote voordeel van led verlichting is dat deze tv’s dunner geproduceerd kunnen worden en een beter contrast bieden.

Vooral bij Full LED of direct LED verlichting met een grote hoeveelheid (array) led’s kan een klein deel van de verlichting uitgeschakeld worden voor diepere zwartwaarden. Bij Edge Lit LED verlichting kunnen alleen bepaalde led’s aan de zijden uitgeschakeld worden waardoor je midden op het scherm nooit een volledig zwart beeld kan krijgen.

OLED

OLED is, in tegenstelling tot LED, daadwerkelijk gemaakt van miljoenen led’s en de toevoeging van de ‘O’ staat voor ‘Organisch’. Dit houdt in dat de led’s zelf licht kunnen genereren om het beeld weer te geven. OLED tv’s hebben dus geen achtergrondverlichting nodig. Om deze reden kunnen ze een stuk dunner en lichter geproduceerd worden dan LED tv’s.

Daarbij heeft de OLED techniek nog een aantal voordelen ten opzichte van LED. De kijkhoeken zijn veel groter dan bij een LED televisie, het energieverbruik ligt weer een stuk lager, de helderheid ligt een stuk hoger en het contrast is ook een stuk hoger dan we van LED tv’s gewend zijn. Het grootste voordeel van OLED, voor de echte filmliefhebbers, is dat deze techniek die diepste zwartwaarden tot nu toe kan weergeven. Elke individuele pixel kan namelijk uitgeschakeld worden waardoor je nagenoeg perfecte verdeling van donker en licht krijgt. Ook is de snelheid (frame rate) van een OLED tv hoger dan een goede LED tv waardoor motion blur (wazig beeld bij snelle bewegingen) verleden tijd zal zijn.

MiniLED

Mini-LED’s leveren helderdere en duidelijkere beelden, terwijl unieke dimzones een nauwkeurige regeling van de achtergrondverlichting en een ultrahoge contrastverhouding bieden. Bij Mini LED worden hele kleine ledlampjes achter de pixels op het scherm geplaatst. Deze lampjes zijn 40 keer kleiner dan de normale leds. Het bestaat uit extreem dunne microlagen met veel meer leds. Deze leds verlichten het scherm en creeren op deze manier een betere helderheid en contrastwaarde. Donkere tinten zijn donkerder en lichtere beelden zijn nog lichter.

Wat is een smart TV?

Een Smart TV kan worden aangesloten op een internetverbinding, dit kan draadloos via WiFi of met de kabel. Hiermee gaat er een wereld aan extra functies voor je open: apps, een browser, content van de smartphone of tablet afspelen, films on demand en veel meer! Vrijwel elke nieuwe TV die nu wordt verkocht is een Smart TV.

Via de internetverbinding kan je Smart TV updates downloaden en je een dashboard aan apps presenteren. Vaak kun je zelf kiezen welke apps je hierin wilt opnemen. Bijvoorbeeld een app voor het laatste nieuws, een app voor het weer, Netflix, YouTube, games, net wat jij belangrijk vindt. Extra apps zijn meestal ook te downloaden.

Het gaat natuurlijk niet om de apps op zich, maar om wat je ermee kunt. YouTube wordt bijvoorbeeld heel veel gebruikt op de TV. Samen YouTube-filmpjes kijken is nog leuker vanaf de bank in je woonkamer. Daarnaast is er natuurlijk het filmaanbod via apps van bijvoorbeeld Netflix of Videoland. Kijken of er iets leuks op de TV wordt uitgezonden, is niet meer van deze tijd. Jij bepaalt zelf wat je leuk vindt en wanneer je dat wilt zien. En als je er zin in hebt, kijk je gewoon een heel seizoen van die spannende TV serie achter elkaar.

Gewoon internetten kan ook op je Smart TV , al doen veel mensen dat liever via hun tablet of smartphone. Maar soms is het handig als andere mensen mee kunnen kijken. Lekker huizen kijken via Funda bijvoorbeeld!

Games voor Smart TV’s hebben de laatste jaren een flinke ontwikkeling doorgemaakt. De spellen die je op je smart-tv kunt spelen worden steeds geavanceerder, zonder dat je er een spelconsole voor nodig hebt. Wat je dan wel weer nodig hebt, is een controller. Tenminste, als je je met racegames, shooters of andere games bezighoudt, waarbij je een goede controle over de besturing nodig hebt. Voor de liefhebbers zijn er ook eenvoudige spelletjes die je met de afstandsbediening uit kunt voeren.

Over die afstandsbediening gesproken, die is in veel gevallen ook speciaal aangepast op slimme TV’s. Een traditionele afstandsbediening met cijfers en knoppen om te zappen, volstaat niet meer. Je hebt een afstandsbediening nodig waarmee je punten op het scherm aan kunt wijzen en die begrijpt wat jij wilt. Een afstandsbediening die net zo slim is als je nieuwe Smart TV, dus. Je moet het ervaren om het te geloven. Kortom, wat is een Smart TV? Een TV waarmee je veel meer kunt dan TV kijken alleen! 

Wat is Local, Micro of UHD dimming?

Wat is Local dimming?

Local Dimming is een technologie die donkere en lichte gebieden op het scherm detecteert en die vervolgens aan kan passen door de leds in de achtergrondverlichting te dimmen of juist feller te laten stralen. Dit doet je tv om je de mooiste donkere scènes voor te schotelen en om de kleuren en het contrast optimaal te presenteren. Met andere woorden: Local Dimming zorgt ervoor dat het beeld van jouw LED-tv er geweldig uitziet.

Wat is Micro dimming?

Micro Dimming is de slimme Local Dimming-technologie die het beeld opdeelt in nog meer zones dan bij Local Dimming. Per zone wordt het beeld lokaal geoptimaliseerd qua contrast en qua zwartwaarden. Speciale software zorgt ervoor dat je altijd een perfect helder en goed zichtbaar beeld krijgt voorgeschoteld. Micro Dimming maakt hiervoor gebruik van bijzonder snelle processors die instant algoritmes op de content die je bekijkt uit kunnen voeren. In no-time vindt de beslissing plaats om de lichte delen of de donkere delen op je scherm aan te passen.

Wat is UHD dimming?

UHD Dimming werkt met nog meer zones dan Micro Dimming en is speciaal bedoeld voor de beeldkwaliteit van Ultra HD-schermen. UHD Dimming optimaliseert het contrast, de kleuren en de scherpte van je beeld zoals je het nog nooit eerder zag. Deze technologie is nog geavanceerder dan de toch al slimme Micro Dimming en zorgt dan ook voor een weergaloze kijkervaring op jouw UHD-tv.

Wat is Backlight Bleeding?

Backlight bleeding is een term die gebruikt wordt bij televisies, monitoren of eigenlijk alles wat maar een scherm heeft. Bij deze term, wat letterlijk achtergrondverlichting bloeden betekent, bloed de achtergrondverlichting door het scherm heen en wordt zichtbaar wanneer dat eigenlijk niet hoort, namelijk bij donkere of zwarte beelden.

Backlight bleeding komt het meeste voor bij televisies met de Edge-LED technologie. Dit is een techniek waarbij de LED’s voor de achtergrondverlichting aan de randen van het scherm worden geplaatst en middels reflectoren over het gehele scherm worden verdeeld. De LED’s verlichten dus grote delen van het TV scherm waardoor stukken die donker moeten zijn, toch verlicht worden omdat het scherm zelf niet het licht kan dimmen.

TV’s die minder last van backlight bleeding hebben, zijn TV’s met Full-LED of Direct-LED-TV techniek. Bij deze techniek zitten de leds direct achter het lcd scherm. Hierdoor kan het licht egaler verspreid worden dan bij de Edge-LED techniek. Dit levert dus al betere kwaliteit op. Sommige televisies kunnen de leds in groepjes aansturen om meer of minder licht te geven. Dit heet bijvoorbeeld Local Dimming. Het scherm is dan in zones verdeelt welke allemaal afzonderlijk meer of minder licht kunnen geven. Backlight bleeding is hier nog steeds mogelijk, maar in mindere mate.

Er wordt wel eens gesproken over backlight bleeding als productiefout van de TV. De ene TV heeft het erger dan een ander ook al zijn het exact dezelfde types. Je kunt experimenteren met de beeldinstellingen als contrast, helderheid etc. om het bleeding effect te verminderen, maar helemaal weg krijg je het niet. Het is de toegepaste techniek die met dit effect door de fabrikanten word omschreven als “bijwerking”.

Wil je echt van Backlight Bleeding af, dan zul je helaas op dit moment dieper in de buidel moeten tasten. Tot een tijd terug waren plasma TV’s nog in staat om perfect zwart beeld te genereren, maar plasma TV’s zijn zo goed als niet meer verkrijgbaar. Een techniek die in staat is om perfect zwart beeld te geven is het gebruiken van Oled’s (Organic Led) In een oled TV is elke pixel gemaakt van organisch materiaal welke licht geeft als er stroom doorheen gaat. Omdat elke pixel dus zelf licht geeft, is een backlight van LED’s niet meer nodig. Hierdoor heb je dus ook geen last meer van backlight dat door pixels heen komt die eigenlijk donker moeten zijn en daardoor toch iets oplichten. Met Oled TV’s krijg je dus echt diepzwarte beelden daar waar het bedoeld is.

Wat is het verschil tussen Full HD en 4K Ultra HD?

Het belangrijkste verschil tussen een Full HD tv en een Ultra HD tv is dat de laatste scherper beeld geeft dan de eerste. In dit artikel lees je wat de termen Full HD en Ultra HD inhouden, geven we aan waar je beide resoluties tegen kunt komen en zetten we de verschillen tussen de 2 voor je op een rij. Of je voor een 4K televisie moet gaan is afhankelijk van een aantal zaken. Je moet je afvragen of je vaak UHD beelden gaat bekijken. Als je regelmatig Netflix gebruikt en het juiste abonnement hebt of van plan bent een UHD Blu-ray speler aan te schaffen, is een UHD tv een goede investering. Het schermformaat en de afstand tussen jou en de televisie is ook van belang. Hoe groter je televisie is en of hoe dichter je op het scherm zit, hoe meer je hebt aan 4K.

Full HD

Full HD is de resolutie die je op dit moment het meeste tegenkomt bij televisies, Blu-ray spelers en videocontent. Het beeld is 1920 pixels breed en 1080 pixels hoog: in totaal 2,07 megapixel. Full HD wordt ook aangeduid met 1080i en 1080p. Hieronder lees je meer over het verschil tussen deze termen. Verwar Full HD en HD Ready overigens niet met elkaar. Door de resolutie van 1280 x 720 pixels heeft HD Ready minder dan de helft van de pixels van Full HD. Dit verschil is op korte afstand of op een groot scherm duidelijk zichtbaar.

Full HD content is gemakkelijk te vinden en te bekijken. Alle films en series op een Blu-ray schijf hebben de Full HD resolutie. Sluit een Blu-ray speler aan op je Full HD tv en geniet van hoogwaardige en scherpe beelden. DVD’s hebben maximaal een HD Ready (720p) resolutie. Een aantal televisiezenders is beschikbaar in Full HD via je digitale decoder. In Nederland vind je ongeveer 25 Full HD kanalen, in België zo’n 20. Stream je liever video’s vanaf internet? Via Netflix zijn veel films en series in Full HD te vinden. Je kunt ook op YouTube terecht voor video’s in 1080p.

4K Ultra HD

Ultra HD wordt ook wel UHD of 4K genoemd. Je komt deze resolutie steeds vaker tegen bij televisies, maar nog niet zoveel bij mediaspelers en videocontent. De beeldresolutie is 3840 x 2160 (8,3 megapixel). Tv’s, mediaspelers en video’s met Ultra HD resolutie laten dus 4 keer zoveel pixels zien als Full HD beelden. Veel Ultra HD televisies en videospelers hebben een upscaler aan boord die Full HD video’s scherper laat lijken. Zo geniet je ook bij beelden die zijn opgenomen in Full HD van het scherpere beeld van een Ultra HD televisie.

Het aanbod van films, series en video’s in Ultra HD is nog klein. Met een Ultra HD Blu-ray speler bekijk je Ultra HD Blu-ray’s. Je hebt hiervoor een UHD televisie nodig met een HDMI 2.0a ingang. Je kunt op dit moment geen televisie uitzendingen in Ultra HD bekijken. Wij verwachten dat het een paar jaar zal duren voordat er programma’s in UHD worden uitgezonden. Via Netflix en YouTube vind je steeds meer 4K content. Je hebt voor Netflix 4K een Premium abonnement nodig. Sluit voor een stabiele UHD videostream je tv of mediaspeler met een kabel op je modem aan, in plaats van wifi te gebruiken.

1080i en 1080p

Het getal staat voor het aantal horizontale beeldlijnen van Full HD: 1080. De ‘i’ staat voor interlaced. Bij soort beelden bouwt de tv een beeld op door de even en oneven lijnen om en om te laten knipperen. De ‘p’ in 1080p staat voor progressive. De televisie maakt een beeld alle 1080 beeldlijnen van boven naar beneden, één voor één, te verversen. Je herkent het verschil gemakkelijk bij snel bewegende beelden. Bij 1080i zie je dat de even en oneven beeldlijnen duidelijk van elkaar verschillen. Ultra HD beelden zijn altijd progressive en worden daarom aangeduid met 2160p.

Retourneren – Herroepingsrecht

Zijn er voorzorgmatregelen voor het uitpakken?

Mocht je het product willen retourneren dan dien je de verpakkingen zo goed als in volledige nieuwstaat aan ons terug te sturen. Uit voorzorg geven wij je daarom de volgende tips mee:

 -Sommige producten worden geleverd in een doos met verwijderbare Piepschuim, zoals bij televisies, in dit geval verwijder je deze piepschuim en is de televisie gemakkelijk uit de doos te halen.

– Je dient het plakband voorzichtig in de naden open te snijden (niet eraf scheuren, dit zal de doos beschadigen). De verpakkingsmaterialen in de doos dienen ook voorzichtig geopend te worden en mogen niet beschadigen. 

– Bewaar de eerste 14 dagen alle verpakkingen zoals aangeleverd. De doos en inhoud van de doos met al het bijbehorende verpakkingsmateriaal moet je dus voorzichtig behandelen. 

Tip: Plak bij het opsturen/retourneren de doos alleen dicht met doorzichtig plakband, dus geen ducktape of ander plakband en alleen op de plaatsen waar al plakband aanwezig is.

Wanneer kan ik een product retourneren?

In de bedenktermijn van 14 dagen kun je alleen het artikel op “zicht” controleren zoals u dat normaal gesproken ook in de winkel zou mogen. Dat betekent in het algemeen dat u als consument het geleverde ook zal mogen uitpakken en zo nodig mag inschakelen en gebruiken zoals u dat ook in de winkel zou mogen. Dat wil zeggen dat je het kunt vergelijken met hetgeen wat je op de site hebt gezien. Je kunt het product maximaal 2 uur gebruiken en mag deze niet alvast bevestigen aan de muur. Indien langer gebruikt of beschadigd wordt een vergoeding in rekening gebracht van minimaal 15 procent.

Zolang u als klant nog niet heeft besloten het product te behouden, mag u het product weliswaar proberen, echter niet gebruiken en moet u deze weer inpakken zoals u het product heeft gekregen. Producten die u bij ons koopt en die niet goed werken vallen uiteraard onder de wettelijke garantieregeling. 

Voordat je het pakket opent, bekijk eerst de opening/verpakkingsinstructies(indien je het pakket opent kan het zijn dat je bepaalde rechten in verband met retour verliest)

Pak daarom alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retourprocedure, eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Praktijkvoorbeeld: Het bovenstaande klinkt misschien ingewikkeld, daarom geven we je hieronder een voorbeeld uit de praktijk. Het gaat hierbij om het retourneren van producten in het kader van de wet herroepingsrecht. Je koopt een televisie via de website van Mr. Speazy. Nadat je er een paar dagen mee hebt gekeken, besluit je dat deze televisie niet voldoet aan jouw verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Helaas, omdat de tv een aantal dagen is gebruikt en daardoor een flink aantal branduren heeft, mag deze niet geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons afleesbaar. Je koopt een televisie en binnen 2 uur besluit je dat deze televisie niet voldoet aan de verwachtingen. Mag je deze tv retourneren? Dat mag, omdat de tv minimaal is gebruikt en daardoor maximaal 2 branduren heeft, mag deze geretourneerd worden. Het aantal branduren is door ons afleesbaar.

De consument mag de tv uitpakken en de tv aanzetten en beoordelen of bijvoorbeeld het beeld goed is. Dit noemen wij “op zicht” controleren. Intensief gebruik is niet toegestaan. Eigenlijk valt een avond tv kijken al onder “onnodig gebruik”. Daarmee is het recht op retour vervallen. Wij hanteren een maximale speelduur van 2 uur. Dit wordt door ons gecontroleerd bij binnenkomst. Heeft het scherm meer dan 2 branduren dan zal deze niet worden behandeld onder de wet koop op afstand en retour worden gezonden. Een tv aan de muur monteren e.d. valt onder onnodig gebruik en is derhalve niet toegestaan. Wij vragen u ervoor zorg te dragen dat het product zo snel mogelijk bij ons aangeboden wordt. Zendingen die later dan 14 dagen worden aangeboden, kunnen wij helaas niet accepteren. Pak alles zo voorzichtig mogelijk uit om een retour procedure , eventueel nodig, zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Wij verkopen onze producten tegen een zo’n aantrekkelijk mogelijke prijs. Zo kan iedereen in Nederland en Belgie profiteren van de laagst mogelijke prijs voor elektronica. Daardoor zijn onze marges echter zeer laag ten opzichte van andere webshops. Onze marges zijn zo klein dat dit helaas niet mogelijk is. Vandaar dat wij zeer streng moeten zijn met deze policy.

Hoe gaat het retourneren in z'n werk?

Bij Mr. Speazy kun je een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De 14 dagen tellen vanaf de dag dat je je artikel(en) hebt afgehaald of afgeleverd hebt gekregen. Neem voor retournering telefonisch of per email contact op met ons.

Een belangrijke voorwaarde van retournering is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. Ook de originele verkoopfactuur dien je te retourneren bij de producten. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. U mag een product maximaal 2 uur testen.

Tijdens deze termijn moet je zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Het product mag je slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het product wenst te behouden en/of het juiste product heeft ontvangen. Indien je van je herroepingsrecht gebruikt maakt, moet je het product met alle geleverde toebehoren en in originele staat en verpakking aan Mr. Speazy retourneren. Retourneren gebeurt dus conform de door Mr. Speazy verstrekte redelijke en duidelijke instructies. Je krijgt het volledige bedrag exclusief de kosten voor het retourzenden uiterlijk binnen 14 dagen retour.

Retourneren is altijd op kosten van de klant.

Wil je door Mr. Speazy een televisie laten ophalen dan zijn de kosten t/m 60 inch € 69,95 en 65 t/m 86 inch € 89,95.

Hoe kan ik een product wit retourneren?

Om je product aan te melden voor retourneren dien je het contactformulier in te vullen op onze webshop of een e-mail te sturen. Zodra de aanvraag is afgerond zal de klantenservice van Mr. Speazy je binnen 2 werkdagen instructies toezenden om het product op te sturen. De kosten voor het retourzenden zijn voor jou. Uiteraard kan je het product ook langs brengen in onze winkel in Vlissingen.

Indien je wenst zelf niet zorg te dragen voor het retourneren van de bestelling kun je dit ook door Mr. Speazy laten doen. Je dient voor een ophaalafspraak telefonisch of per email contact op te nemen met Mr. Speazy. Kosten voor het ophalen van het product zijn voor rekening van de klant en zullen tijdens het telefonische of email contact gemeld worden.

Wie is er aansprakelijk voor de retourzending?

Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor schade en/of vermissing tijdens het transport als je het product zelf retourneert. Wij adviseren daarom dat je voor een transportverzekering zorgt indien je een pakket aan ons retourneert. Bij alle bestellingen die worden geretourneerd voor creditering of omruiling, draag je zelf de kosten voor de retourzending. Indien je kiest dat de producten worden afgehaald door Mr. Speazy dan worden de producten door ons gecontroleerd en meegenomen. Vanaf dat moment draagt Mr. Speazy zelf het risico van transport, schade of vermissing. Bij beschadiging van het product bij het retourzenden worden kosten bij jou in rekening gebracht.

Wat als ik een product heb afgehaald?

Bij het fysiek afhalen bij Mr. Speazy winkel in Vlissingen gelden de regels, zoals bij koop op afstand, officieel niet. Wij zijn wettelijk niet verplicht de aankoop te annuleren of het geld terug te geven indien je niet tevreden bent met het product. Toch hebben we een omruilservice ingesteld, onder dezelfde voorwaarden van het herroepingsrecht zoals je online een artikel besteld.

Kan ik een product ook ruilen?

Je kan een artikel ook ruilen als je dat wenst. Je koopt bijvoorbeeld bij Mr. Speazy een TV en na het op zicht controleren vind je dat de TV te groot of te klein is of niet naar wens. Neem dan contact met ons op per telefoon of per email. Je kan dan de TV ruilen voor een groter of kleiner exemplaar of een ander model. Indien je de TV langer hebt gebruikt dan 2 uur dan is dit ook altijd mogelijk maar zullen wij hiervoor wel extra kosten in rekening brengen. Afhankelijk van hoelang je het product gebruikt hebt.

Moet ik een product direct controleren?

Mr. Speazy en vervoersbedrijven behandelen jouw bestelling met de grootste zorg. Mochten artikelen toch visuele schade hebben opgelopen dan dien je dit binnen 48 uur te melden aan ons. Ook dien je jouw bestelling na levering binnen 48 uur te controleren op compleetheid. Producten welke voorzien zijn van een stekker dien je ter controle ook aan te sluiten. Melding na 48 uur met betrekking tot beschadigingen en of levering niet overeenstemmend met de orderbevestiging vallen niet onder garantie of herroepingsrecht.

Uitpakken en controleren product: 

Bij Mr. Speazy kun je een artikel binnen 14 dagen ruilen of retourneren. De 14 dagen tellen vanaf de dag dat je je artikel(en) hebt afgehaald of afgeleverd hebt gekregen. Neem voor retournering telefonisch of per email contact op met ons. Een belangrijke voorwaarde van retournering is dat de verpakking van het product compleet en onbeschadigd is (indien redelijkerwijs mogelijk) en het product onbeschadigd. Ook de originele verkoopfactuur dien je te retourneren bij de producten. De termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. U mag een product maximaal 2 uur testen. Mocht je het product willen retourneren dan dien je de verpakkingen zo goed als in volledige nieuwstaat aan ons terug te sturen. Uit voorzorg geven wij je daarom de volgende tips mee: 

 -Sommige producten worden geleverd in een doos met verwijderbare Piepschuim, zoals bij televisies, in dit geval verwijder je deze doppen en is de televisie gemakkelijk uit de doos te halen.

– Bewaar de eerste 14 dagen alle verpakkingen zoals aangeleverd. De doos en inhoud van de doos met al het bijbehorende verpakkingsmateriaal moet je dus voorzichtig behandelen. 

Tip: Plak bij het opsturen/retourneren de doos alleen dicht met doorzichtig plakband, dus geen ducktape of ander plakband en alleen op de plaatsen waar al plakband aanwezig is.

Reparatie

Reparatie onder de verzekering

Bij Mr.Speazy repareren wij ook onder verzekering. Ons advies is dan ook om altijd na te gaan of u recht heeft op uw verzekering, bij de meeste verzekeringen heeft u een eigen risico van ± €100,- en de rest wordt vergoed.

Garantie

– Op elke uitgevoerde reparatie heeft u altijd 1 jaar garantie.

Reparatie op locatie

Heeft u een eigen bedrijf of echt geen tijd om langs te komen? Mr.Speazy repareert ook op locatie, we kunnen alleen niet elke reparatie op locatie uitvoeren. Neem contact met ons op voor verdere informatie.

Onderzoekskosten

Bij Mr.Speazy worden geen onderzoekskosten berekend, wanneer u uw toestel door ons laat repareren of wanneer het toestel total- loss verklaart wordt. 

Onze onderzoekskosten zijn standaard €35,-.

Leen toestel tijdens de reparatie

Wanneer uw toestel bij ons moet worden achtergelaten voor de reparatie, kunnen wij u een leentoestel meegeven. De waarde van het leentoestel wordt berekend als borg.

Wat voor soort elektronica repareren jullie?

Tijdens een reparatie gaan geen gegevens verloren. U zult dus al uw gegevens behouden.

Wij adviseren wel om regelmatig een back-up te maken van uw gegevens.

Ben ik mijn gegevens kwijt na een reparatie?

Tijdens een reparatie gaan geen gegevens verloren. U zult dus al uw gegevens behouden.

Wij adviseren wel om regelmatig een back-up te maken van uw gegevens.

Moet ik mijn pincode/wachtwoord geven?

Na de reparatie zullen wij het toestel moeten onderzoeken of alles juist werkt, hiervoor hebben wij altijd toegang nodig tot het apparaat. U kunt het vergelijken met een auto die naar de garage moet, ook daar zult u de sleutels moeten afgeven. Kunnen wij niet in het apparaat dan kunnen wij ook geen reparatie en/of onderzoek uitvoeren. U kunt anders het toestel leeghalen en dan voor de reparatie bij ons aanbieden. 

Mr.Speazy werkt volgens de privacywetgeving en zal nooit in uw persoonlijke gegevens kijken. 

Betaalmogelijkheden

In 3 termijnen betalen (in3)

In3 – In 3 keer betalen met 0% rente

 

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

 

Hoe werkt het?

 

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

 

  1. Kies & check:

Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

 

  1. 1e betaling & verzending:

Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

 

  1. 2e & 3e betaling:

Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.